Wednesday, May 7, 2014

Latar Belakang Syarikat yang Memasarkan ABP26





Sebelum kita cerita mengenai produk yg tengah meletop-letop di pasaran Malaysia sekarang ni...jom kita risik-risik dulu latar belakang syarikat yg bertanggungjawab mengasaskan dan memasarkan produk ABP26 ini. (Biasalah bila produk baru ni ramai yang tertanya-tanya latar belakang syarikat kan?)


HH PRESTIGE HOLDING SDN.BHD ialah sebuah syarikat BUMIPUTERA yang sangat kukuh yang dibina untuk menerokai pasaran GLOBAL melalui penerapan pendekatan E-dagang & E-networking. Syarikat ingin melahirkan lebih ramai JUTAWAN MUDA di Malaysia.

Pengasas ABP26

HH PRESTIGE HOLDING SDN.BHD diterajui oleh seorang jutawan muda Dato' Dr Hamzaki Bin Haji Hamzah, atau lebih dikenali sebagai Dato' Zach. Beliau bermula sebagai agen Insurans/unit trust/agency manager dan telah pun bergelar jutawan seawal umur 26 tahun. 

Disebabkan minat beliau dalam bidang kesihatan dan kecantikan semakin mendalam, beliau mengorak langkah menubuhkan HH PRESTIGE HEALTH & BEAUTY dan menghasilkan produk-produk kecantikan yang bermutu tinggi. Syarikat ini merupakan usaha sama bersama-sama isteri beliau, Datin Nurul Harnani Bt. Mohd Zaawi yang juga pemilik Butik Artis terkenal Dewi Sofiea Boutique.

HH PRESTIGE HOLDING SDN.BHD mempunyai anak-anak syarikat lain seperti HH PRESTIGE HEALTH & BEAUTY, US BILLIONARE SDN BHD, BERKAT DDZ MANAGEMENT, DHC PRESTIGE MANAGEMENT, BILLIONARE GROUP SDN BHD, B26 TALENT AGENCIES SDN BHD dan DEWI SOFIEA BOUTIQUE SDN BHD.

Company Profile ABP26
Latar Belakang Syarikat

Di bawah Syarikat HH PRESTIGE HEALTH & BEAUTY, mereka telah menghasilkan Produk azimat seperti Aura Beauty Perfect 26 (ABP26) Aura Premium, ABP26 Triple L, ABP26 SLimming Miracle, ABP26 El Manna. Banyak lagi produk killer yang akan dihasilkan oleh syarikat ini nanti. Semua produk tersebut semakin menjadi bualan Artis-Artis Malaysia dan masyarakat kita disebabkan keberkesanannya.

**Untuk makluman anda, setiap hari rabu jam 9 malam akan diadakan Business Opportunity Plan bagi anda yg ingin mengenali dengan lebih dekat mengenai produk-produk ABP26 serta marketing plannya di HQ'

Alamat HQ:
B-2-1 Jln serai Wangi 16/G alam avenue sect16 40200 Shah Alam, Selangor

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...