Thursday, February 7, 2013

Chewable C Plus 100mg dengan 300 tablet (Limited Edition)

Assalamualaikum dearie sahabat semua....

Berita baik bagi semua yg sedang resah dan gelisah menanti Sustained Release Vita C Plus 500mg (SR Vita C Plus) yg tak kunjung tiba dan hanya dijangkakan akan tiba bulan April nanti :

Pihak Shaklee Malaysia telah pun mengeluarkan Limited Edition Chewable C Plus 100mg (300 tablets) sebagai alternatif kepada SR Vita C Plus dan Chewable C Plus 100mg (90 tablets) yang masih "out of stock". 


Chewable C Plus 100mg 300 tablet Shaklee


Wahh saya sendiri sangat seronok dan teruja bila dapat SMS dari Shaklee yg mengatakan dah boleh mula purchase Chewable C Plus 100mg (300 tablets) bermula semalam lagi. Bila saya ke HQ, staf di sana mengatakan sejak dari pagi lagi orang ramai mula beratur dan borong Chewable C Plus 100mg (300 tablets) ni. Mereka kata macam bagi free pulak..semua yg datang semuanya rembat Chewable ni heeeeee...yela mana taknye..dahla julung2 kali ada di Malaysia (semestinya sangat berbaloi-baloi dan lebih menjimatkan), lepas tu kita pula dah lama rindukan SR Vita C Plus kan...

Oklah nak bercerita sedikit mengenai kelebihan Chewable C Plus 100 mg ni...sama hebat ke dengan SR Vita C Plus 500mg ??

Yup, kedua-duanya mempunyai ramuan yg sama cuma Chewable C Plus mempunyai pertambahan Rose Hips Powder yang sangat tinggi kandungan Vitamin C dan dikatakan bertindak sebagai tonik yang dapat membantu simptom-simptom seperti selsema, sembelit, artihritis dan sebagainya. Dan kedua-duanya berbeza dari segi dosage iaitu Chewable C Plus hanya mengandungi 100mg dan SR Vita C Plus ialah 500mg. 

Disebabkan itu, disarankan bagi seorang dewasa untuk mengambil 3-5 biji Chewable C Plus setiap hari dan bagi kanak-kanak memadai untuk mengambil 1-2 biji sehari (sesuai bagi kanak-kanak 4 tahun ke atas).

Manfaat Chewable C Plus 100mg Shaklee


Chewable C Plus 100mg ni hanya untuk kanak-kanak je kan?? 

Tidak sama sekali ya...ramai yg salah faham bila mendengar perkataan Chewable tu...sebenarnya ia bukanlah dirumuskan khas utk kanak-kanak semata-mata dan tidak ada tertulis pun perkataan Chewable for Children dilabelnya (tidak seperti Vitalea for Children Chewable). Ia diformulasikan khas bagi memudahkan sesiapa sahaja yg tidak suka atau susah untuk menelan pil@tablet dan yg bestnya kanak-kanak (4 tahun ke atas) pun boleh ambil sama.

Rasanya juga best...masam-masam manis gitew dan daripada kita beri anak-anak kunyah gula-gula adalah lebih baik mereka kunyah Chewable C ni untuk kesihatan mereka kan :)

Kajian menunjukkan, dengan mengunyah Vitamin C ini sebenarnya lebih mempercepatkan kadar penyerapan Vitamin C ke dalam tubuh kita. Jadi apa tunggu lagi, jom dapatkan sebotol dan mula mengunyah hari ini juga untuk kesihatan yg lebih baik buat seisi keluarga. Keluarga Sihat...Keluarga Bahagia :)

Untuk fungsi dan manfaat Vitamin C anda bolehlah klik di sini.

Jadi cepat-cepat dapatkan sementara stok masih ada ya...takut nanti akan ikut jejak langkah SR Vita C Plus pula...dengar khabarnya dah ramai yg borong (mana taknya mmg sangat menjimatkan). Jom dapatkan sebotol dua hari ini juga dan rasailah kesannya. 


Untuk sebarang info atau maklumat lanjut mengenai Chewable C Plus 100mg (300 tablet) atau produk Shaklee yg lain, anda bolehlah hubungi saya melalui:


♥ Add/PM FB: Nurul Ellina Zainal Abidin 
 Call/SMS: 012-9702427
 Fanpage: My Little Yaya  


BEST PRICE GUARANTEED!!

Dapatkan KONSULTASI PERCUMA dengan setiap pembelian Produk Shaklee dari MLY 

DISCLAIMER/PENAFIAN

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...