Sunday, February 3, 2013

PROMO FEBRUARI: OMEGA GUARD SHAKLEE BUY 6 FREE 1

Alhamdulillah sedar tak sedar dah masuk ke Bulan Februari dah...cepat betul masa berlalu kan...

Jadi bulan baru promosi pun baru juga...Bulan Februari ni sangat best sebab promosi Omega Guard yg tersaaaaaannnngattlah banyak manfaat dia. Anda boleh klik di sini untuk info lanjut mengenai Omega Guard.
Promosi Februari : Beli 6 Percuma satu untuk Omega Guard Shaklee [Minyak Ikan Terbaik Di Dunia!!]


Kami sekeluarga mmg mengamalkannya dari anak-anak sampailah ke nenek saya pun mengamalkannya. Alhamdulillah sejak mengamalkan OmegaGuard dan suplemen Shaklee yg lain kesihatan kami sekeluarga bertambah baik. Dan yang paling seronoknya anak-anak semakin sihat, aktif, ceria dan semestinya semakin bijak dengan OmegaGuard dan juga Mealshakes.

Promosi Omega Guard Minyak Ikan Terbaik


Promosi Bulan ini....Buy 6 Free 1 untuk Omega Guard...banyak sangat?? Jangan  risau boleh kongsi-kongsi dengan kawan-kawan, sedara mara...tak pun cukup untuk satu keluarga...satu untuk mak, satu untuk ayah, satu untuk mak mertua, satu untuk ayah mertua, satu untuk anak-anak, satu untuk suami dan satu untuk diri sendiri...Haaaa dah cukup pun 6 botol...siap ada baki 1 botol percuma lagi....Jadi apa tunggu lagi? Dapatkan Omega Guard hari ini juga untuk kesihatan yg lebih baik. 

Omega Guard juga sangat baik untuk diamalkan bagi anda yg menghidapi asma dan juga sebagai ikhtiar untuk anak-anak yg asma serta sering mengalami asma, demam, selsema dan batuk. Boleh klik di sini untuk testimonial.

Untuk sebarang info atau maklumat lanjut mengenai Omega Guard atau promosi ini bolehlah hubungi saya melalui:


♥ Call/SMS: 012-9702427
♥ Emel: mylittleyaya@gmail.com


BEST PRICE GUARANTEED!!

Dapatkan KONSULTASI PERCUMA dengan setiap pembelian Produk Shaklee dari MLY 

DISCLAIMER/PENAFIAN

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Segala testimonial yg dikongsikan adalah kenyataan secara peribadi dan tidak pernah dinilai oleh pihak Food and Drugs Administration (FDA).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...