Saturday, March 2, 2013

PROMOSI MAC 2013: OSTEMATRIX BUY 6 FREE 1

Assalamualaikum dearie sahabat semua...


Aduhai dah hampir sebulan tak berupdate blog kesayangan hamba ni...dah bersawang-mawang (ermm ada ke kata ganda macam ni..pandai2 je kan ngeeee).

Sebenarnya banyak entri dalam kepala ni sampai tak tau nak start dengan entri yang mana dulu huhuu...tapi disebabkan harini 1 Mac (ahem dah masuk 2 Mac pun) jadinya saya ingin mulakan dengan Promo Bulan Mac dari Shaklee....mesti ramai yg dah tak sabar kan hehehe...jeng jeng jeng..


Promosi Shaklee Bulan Mac 2013 jatuh kepada 

==> Si Kecil Molek OSTEMATRIX



Kalsium Magnesium Terbaik

Yea betul BUY 6 FREE 1 ...wah ramai dah tersenyum lebar tu hehe...mana tak nya Oste ni antara yg fevret jugakla selain ESP...di MLY sendiri Ostematrix ni antara Top Item yang selalu sahabat-sahabat saya cari dan raaamaaaiii yang akan repeat order. Sebab sebotol Ostematrix ni kegunaannya hanya untuk sebulan (jika ambil 4 biji sehari untuk kesan penyerapan optimum). 

Ostematrix ni cukup istimewa even pada saya sendiri. Sebelum saya kenal Shaklee saya ni cepat sangat letih, selalu pitam, lenguh sana lenguh sini, sakit-sakit sendi dan mengalami kebas tangan dan kaki yang teruk (sampai kena buat nerve test kat hospital tapi resultnya normal...jadi apakah sakitku?? owhh tensen sangat masa tu...dah siap balik kampung urut pun sama juga lagi)

Jadinya lepas seminggu saya amalkan Eu Four Pack (Set permulaan saya sewaktu kenal Shaklee...sekarang dah upgrade ke Set 3M ngeeee), terus rasa perubahan yang sangat ketara erm actually yang kebas-kebas tu keesokan harinya terus hilang...Wow masa tu rasa macam tak percaya je...rupanya saya ni kekurangan segala macam zat dalam badan (yela makan pun tak jaga..main bedal je). Selepas itu melalui pembacaan saya dapat tahu yang Kalsium ini penting sebenarnya untuk membantu sakit-sakit sendi, kebas-kebas,jantung berdebar, dan macam-macam lagi selain penting utk kekuatan tulang serta gigi kita. Dan lagi satu yang BEST tentang Ostematrix ni..dapat melawaskan masalah sembelit yang ada (nyesal tak kenal Shaklee masa time pantang haritu...mmg ngeri sangat kalau fikir nak ke toilet masa tu).

Jika anda ingin tahu lebih lanjut tentang manfaat Ostematrix boleh klik di sini.

Ostematrix ini sangat penting kepada semua golongan dan peringkat umur...Tersangat penting untuk wanita, lelaki, ibu hamil, ibu yang menyusukan baby, warga emas kerana kita sangat perlukan Kalsium dalam diet seharian kita untuk memastikan keperluan Kalsium di dalam badan kita [500mg-1500mg sehari] sentiasa mencukupi bagi mengatasi segala ketidakselesaan dan juga sebagai melindungi diri kita daripada Osteoporosis dan juga penyakit lain yang boleh disebabkan oleh kekurangan paras Kalsium di dalam tubuh badan kita.


TESTIMONIAL 1
Tiada apa yang lebih menggembirakan seorang anak melainkan melihat ibu dan ayah kekal sihat, ceria dan bertenaga lebih-lebih lagi dapat terus beribadat kepada Allah dalam keadaan yg tenang dan sihat sejahtera.




TESTIMONIAL 2
Keperluan Kalsium sewaktu hamil sangat penting kerana baby secara tak lansung akan "tarik" banyak Kalsium ibunya utk perkembangan tulang dan giginya. Oleh itu penting utk ibu ambil Kalsium yang mencukupi dalam diet seharian untuk mengelakkan dari selalu kejang, kebas, gusi berdarah, sembelit dan sebagainya.



TESTIMONIAL 3
Ramai ibu menyusu yang mengeluh setiap kali "datang bulan" kerana susu akan mula "drop". Perlu diketahui bahawa susu boleh merudum kerana paras Kalsium di dalam badan akan mula menyusut ketika kita "datang bulan" . Oleh itu pengambilan suplemen Kalsium dapat membantu mengatasi masalah ini.



Jadi apa tunggu lagi? Dapatkan suplemen Kalsium yang TERBAIK dari Shaklee ==> Ostematrix

Jangan lepaskan peluang hebat ini dan dapatkan 1 Botol Ostematrix PERCUMA dengan setiap pembelian 6 botol Ostematrix. Satu pelaburan yang sangat berbaloi-baloi. Nak tahu promo Euphoria?? Jemput hubungi saya k...

Boleh hubungi saya untuk sebarang info dan keterangan lanjut melalui:

 Call/SMS: 012-9702427




Setiap pembelian dari pihak MLY melayakkan anda untuk mendapat KONSULTASI PERCUMA dari pihak kami :) 


DISCLAIMER/PENAFIAN

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Segala testimonial yg dikongsikan adalah kenyataan secara peribadi dan tidak pernah dinilai oleh pihak Food and Drugs Administration (FDA). 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...