Tuesday, September 25, 2012

Keistimewaan ESP Soy Protein Isolate Powder Shaklee Berbanding Produk Protein dari Jenama Lain

Assalamualaikum...

Harini saya nak buat sharing sikit tentang satu produk yang sangat-sangat istimewa dari Shaklee. Kiranya bila dah cuba sekali mesti nak nak dan nak lagi heeeeee. Produk ini merupakan antara "top product" yang sentiasa diburu dan dicari oleh ramai pengguna. Dan semestinya sangat "hot" dikalangan BF mom yang mencari alternatif untuk "milkbooster". Tak lain dan tak bukan ESP Soy Protein Isolate Powder A.K.A ESP heee (Juga menjadi chenta hati saya...rasa macam tak lengkap je bila tak ada ESP). Nak tahu kenapa ESP ni sentiasa menjadi pujaan ramai? haaa kenalah baca sampai habis ya :D


ESP Soy Protein Isolate Powder

ESP Soy Protein Isolate Powder


Berikut saya senaraikan antara MANFAAT dan KESAN yang anda boleh rasai sekiranya anda mengamalkan ESP secara konsisten:

  1. Menjadi pilihan utama bagi ibu-ibu yang menyusukan bayi kerana bertindak sbg "milk booster" dan pemberi tenaga. Susu akan menjadi lebih banyak, pekat dan sedap. (Ada testimonial yang mengatakan bayi dapat tidur lena sepanjang malam kerana puas dgn penyusuannya). Klik di sini untuk testimonial ibu-ibu yang mengamalkan ESP / Set 3M bagi tujuan penyusuan.

  2. Bagi yang ingin menjaga kecantikan, produk ini juga menjadi pilihan utama kerana diperakui boleh mengembalikan keanjalan kulit, mengurangkan kedutan, mengurangkan kesan parut, dapat membaiki pigmentasi, mengatasi masalah rambut, kuku dan sebagainya. Ini secara tidak langsung menjadikan pengamalnya awet muda. Kesan ini akan lebih berganda sekiranya diambil bersama B-Complex, Vitamin C dan Vitamin E. Klik di sini untuk info lanjut mengenai Set Kecantikan. Anda juga boleh jadikan ESP sebagai masker ya untuk dapatkan kulit yang lebih gebus dan licin. Jemput klik di sini untuk kaedahnya.

  3. Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun. Mencegah migrain dan insomnia sekaligus meredakan tekanan yg dihadapi.

  4. Membantu merendahkan kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

  5. Baik untuk hormon wanita dan sekaligus dapat menganjalkan payudara yg kendur.

  6. Dipercayai dapat meningkatkan kualiti memori dan juga dorongan seksual.

  7. Juga sangat sesuai diambil oleh ibu yg hamil kerana ibu hamil amat memerlukan protein yg lebih tinggi dari wanita yg tidak hamil dalam memastikan keperluan cukup utk ibu dan utk bayi yg dikandung. Klik di sini untuk testimonial ibu-ibu yg berpuas hati dengan kesan dari pengamalan ESP sewaktu hamil.

  8. Dikatakan dapat membantu dari segi kesuburan dan dapat membantu bagi mereka yg sedang mencuba untuk hamil.

  9. Sesuai diamalkan bagi mereka yg sedang diet utk membina otot agar bila badan tidak menggeleber bila berdiet. Klik di sini untuk testimonial ibu menyusu yg berjaya menurunkan berat badan dengan pengamalan ESP.

  10. Sangat dicadangkan untuk mereka yg ada gastrik. 

Wah! Ternyata banyak manfaat yg boleh diperolehi dgn mengamalkan ESP setiap hari. Jadi tidak hairanlah mengapa ESP semakin menjadi pilihan ramai. 


Apa pula KEISTIMEWAAN dan PERBEZAAN ESP Soy Protein Isolate Powder ni berbanding jenama lain yg sedia ada di pasaran?

♥ ESP dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino   penting yg tak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Diperkaya dgn 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

♥ Dihasilkan dari kacang soya yang paling berkualiti dan merupakan kacang soya "non-GMO". Oleh itu anda tidak perlu risau dengan pengambilan ESP kerana penggunaan kacang soya "non-GMO" tidak membawa mudarat.

♥ Indeks Glisemik (G.I) yg rendah menjadikan ia sesuai diambil oleh penghidap kencing manis.

♥ Ia rendah lemak dan tiada kolesterol.

 90% Protein asli kerana telah diasingkan dari karbohidrat dan lemak dan ini secara tak langsung dapat mengelakkan kembung.

 Dihasilkan dalam suhu yg rendah dan dicuci dgn air, bukannya alkohol untuk mengekalkan proteinnya. Ini adalah dibawah Identify Preserved Program (IPP).



Terdapat banyak artikel yang mengatakan pengambilan sesuatu sumber makanan dari kacang soya boleh membawa mudarat pada tubuh badan seseorang individu itu dan ramai juga sahabat-sahabat yang bertanyakan kebenarannya kepada saya. Apa yang boleh saya nyatakan, setiap sesuatu jika kita ambil secara berlebihan pasti boleh membawa mudarat...disebabkan itulah di dalam Islam sendiri telah dinyatakan supaya kita bersederhana dalam setiap sesuatu perkara yang kita lakukan termasuklah makanan. Dan kebanyakan produk berasaskan kacang soya yang ada di pasaran adalah kacang soya yang telah diubah genetiknya (GMO). Jadi sebelum anda mendapatkan sesuatu produk berasaskan soya, pastikan dulu sumbernya dan cara pemprosesannya. Jadi dengan info yang telah saya berikan di atas, anda tidak perlu was was lagi untuk mengambil ESP ya dan ESP serta semua produk Shaklee di Malaysia telah mendapat pengiktirafan Halal daripada pihak JAKIM sendiri melalui ISA. Boleh klik di sini untuk status halal Shaklee.

Masih ragu-ragu? apa kata anda luangkan sedikit masa lagi untuk ke blog Dr Zubaidi Hj Ahmad untuk membaca entri terbaru beliau mengenai kesan soya dalam ESP. Boleh klik di sini.

Tak percaya dengan kesan ESP? Jom kita kongsi beberapa TESTIMONIAL HEBAT daripada pengamalnya:

TESTIMONIAL DARI IBU MENYUSU

TESTIMONIAL PERTAMA
Anda lihat sendiri perbezaan ketara sebelum pengambilan ESP dan selepas pengambilan ESP...Susu bertambah pekat dan meriah gitew...baby puas menyusu mama pun senang hati kan ;)

Perbezaan kualiti susu sebelum dan selepas mengamalkan ESP


 TESTIMONIAL KEDUA
Sesi memerah tidak lagi merungsingkan bila penghasilan susu semakin lancar dan dapat kumpul stok EBM yang banyak setiap kali sesi memerah

Susu meriah dengan ESP


 TESTIMONIAL KETIGA
"Susu terlampau laju sehingga memancut ke mulut baby...stok EBM juga penuh freezer"

Susu memancut ke mulut baby dengan amalkan ESP

                                                   
                                                     TESTIMONIAL DARI IBU HAMIL

TESTIMONIAL PERTAMA
Badan rasa bertenaga, tak sakit belakang lagi dan tidur lebih lena dengan ESP

ESP bagus diamalkan sewaktu hamil



TESTIMONIAL KEDUA
Kulit baby chantek dan gebuss je selepas lahir jika ibu mengamalkan 
ESP sewaktu hamil



Kulit baby cantik selepas lahir jika ibu amalkan ESP semasa hamil


                                           TESTIMONIAL UNTUK KECANTIKAN KULIT


TESTIMONIAL PERTAMA
Belum pun habis 1 canister, kulit wajah semakin cerah dan licin...
tiada lagi kulit kusam dan eyebag

Kulit cerah dan licin dengan ESP



TESTIMONIAL KEDUA
Badan semakin bertenaga selepas 2 canister ESP 
BONUS: kulit makin cun melecun dan yang paling best berat badan sudah turun ke berat ideal ;)




Teruja bila melihat testimonial-testimonial di atas?  Apa tunggu lagi? Dapatkan satu canister ESP hari ini juga dan rasailah kehebatannya...Anda pasti akan jatuh cinta dengan ESP..

Boleh dapatkan dari pihak MLY dengan HARGA yg cukup ISTIMEWA sementara stok masih ada  (ESP ni mmg produk yang "selling fast" dan pernah kehabisan stok satu Malaya). Jadi cepat-cepat dapatkannya ya. Sekiranya berminat untuk mendapatkan produk ini atau inginkan info yg lebih lanjut boleh:


♥ Add/ PM saya di FB: Nurul Ellina Zainal Abidin    

♥ Emel: mylittleyaya@gmail.com     


♥ SMS/Call: 012-9702427

♥ Like Fanpage: MyLittleYaya


Setiap pembelian dari pihak MLY melayakkan anda untuk mendapat KONSULTASI PERCUMA dari pihak kami :) 




DISCLAIMER/PENAFIAN


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Segala testimonial yg dikongsikan adalah kenyataan secara peribadi dan tidak pernah dinilai oleh pihak Food and Drugs Administration (FDA). 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...