Friday, November 23, 2012

Turun 20kg dalam masa 2 bulan sahaja dengan Kombinasi ESP, Alfalfa dan Lecithin....Memang TERBAIK!!

Macam tak percaya kan bila baca tajuk entri kali ini?? Tapi itulah kebenarannya...Sekali lagi menandakan Suplemen Shaklee adalah antara yg terhebat. Tiada yg mustahil, hanya perlu disiplin dan tekad untuk kekal langsing secara sihat. Dengan pengambilan suplemen dari Shaklee ini anda tidak perlu untuk berdiet dengan "terlampau" hingga boleh memudaratkan diri sendiri. Hanya dengan penjagaan portion dan kuantiti makanan serta minum air cukup 3L setiap hari dan diselang-selikan dengan sedikit senaman, insyaALLAH anda akan memiliki berat badan ideal yg anda ingini.

Jom kita kongsi sedikit kegembiraan seorang sahabat "Puan Noor Akilla" yang telah berjaya turun 20kg dalam masa 2 bulan sahaja. Beliau juga seorang ibu yg menyusukan baby beliau sepenuhnya. Kombinasi ESP + Alfalfa + Lecithin adalah selamat ya untuk ibu menyusu yg nak kekal slim dan chantek....Sambil2 slim, susu juga bertambah meriah dan bonus: kulit juga bertambah gebu, mulus, anjal dan licin berseri. Wah berapa dalam satu tu? Itu belum lagi cerita bab kesihatan dalaman wanita yg terjamin dengan adanya Alfalfa..


♥ TESTIMONIAL  

Testimonial Set Pelangsingan Shaklee



**Untuk info lanjut mengenai Set Pelangsingan Kombinasi Suplemen Shaklee boleh klik di sini.

Jadi apa tunggu lagi? Dapatkan suplemen untuk kekal langsing secara sihat dari saya dengan HARGA ISTIMEWA. Sekiranya anda dapatkan suplemen dari saya, saya juga akan berikan tips untuk diet secara sihat dan berkesan dan KONSULTASI adalah PERCUMA!

Hubungi saya:

♥ Add/PM FB: Nurul Ellina Zainal Abidin

♥ Like Fanpage: My Little Yaya

♥ Emel: mylittleyaya@gmail.com

♥ Call/SMS: 012-9702427


DISCLAIMER / PENAFIAN
Segala testimonial yg dikongsikan adalah kenyataan secara peribadi dan tidak pernah dinilai oleh pihak Food and Drugs Administration (FDA). 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...