Thursday, November 22, 2012

Kulit Licin Bak Telur Dikupas Setelah Mengamalkan Collagen Powder Shaklee

Salam Sahabat,

Hari ini saya nak berkongsi satu testimonial yg saya kira SANGAT BEST berkenaan Collagen Powder Shaklee. 

TESTIMONIAL 1 COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Sahabat kita ni dahulunya kulit mukanya penuh dengan jeragat dan pigmentasi. Ditambah lagi dengan dirinya yg sentiasa aktif berpesatuan dan menyebabkan beliau sentiasa berjemur di tengah panas maka kulitnya memang sentiasa penuh dengan kesan calar dan juga "sunburn". Jeragat dan pigmentasi di mukanya semakin bertambah teruk tatkala beliau hamil. 

Jika sebelum ini, beliau selalu menggunakan naturactor untuk menyembunyikan segala cela yg ada tapi alhamdulillah setelah mengamalkan Collagen Powder Shaklee, beliau tak perlu sembunyikan apa-apa lagi kerana sudah terbukti kulit mukanya kini semakin licin dan tiada lagi jeragat. Kesan calar dan "sunburn" juga hilang dan yg tinggal hanyalah kulit muka yg segar dan licin kemerah-merahan bak telur yg dikupas.
Collagen Powder Shaklee
Collagen Powder Shaklee ~Kolagen TERHEBAT Hanya Eksklusif dari Shaklee~

Teruja melihatkan kulitnya yg licin, gebu dan cerah kemerah-merahan itu? Anda juga boleh menjadi seperti beliau dengan hanya satu langkah mudah iaitu dengan mengamalkan Satu Sachet Collagen Powder setiap hari. Rasailah perubahan yang ketara seawal 8 hari sahaja (ada juga yg telah merasakan kesannya dalam 5 hari penggunaan)

Apakah KEHEBATAN dan KEISTIMEWAAN Collagen Powder Shaklee ini berbanding Kolagen lain yg sedia ada di pasaran???

♥ Merupakan kolagen berkualiti tinggi yg diekstrak daripada sisik ikan merah iaitu mengandungi 4000mg proprietari kolagen RSS (Red Snapper Scale).


 Molekulnya sangat ringan ya iaitu hanya 1000 Dalton sahaja berbanding 300000 Dalton berat molekul kolagen biasa. Ini sekaligus memudahkan ia diserap oleh badan dan membantu sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan lebih berkesan.



Collagen Shaklee -- 1000 Dalton Sahaja
~Penyerapan yg Optimum dengan Berat Molekul Kolagen yg rendah~

♥ Terdiri dari 7 bahan utama (ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B) yang digabungkan untuk meningkatkan lagi keberkesanan kolagen RSS.




Collagen Powder Shaklee ini mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek dalam satu uncang (sachet) untuk memudahkan anda menggunakannya bila-bila masa di mana saja anda berada.


 Untuk ibu hamil dan ibu menyusu tidak digalakkan untuk mengambil Collagen Powder ini kerana terdapatnya esktrak Pfaffia yg dikhuatiri akan memberi kesan kepada ibu hamil dan menyusu. Walaubagaimanapun, ibu hamil dan menyusu masih boleh merasai kesan Collagen Powder ini dengan menjadikan Collagen Powder ini sebagai masker.


**Collagen Powder dari Shaklee dijamin HALAL, SELAMAT dan BERKESAN!





~Boleh Klik di sini untuk testimonial lain Collagen Powder Shaklee.~


BERITA BAIK!!! BULAN DISEMBER 2012, BULAN COLLAGEN POWDER! BELI 6 DAPAT PERCUMA 1 KOTAK...BELI 1 HARGA RUNTUH...BELI 2 LAGI JIMAT!!!

Bukan itu sahaja...dengan pembelian 6 kotak kolagen ini, anda layak mendapat:
♥ keahlian Shaklee dengan PERCUMA
♥ CASH BONUS pada bulan hadapan
♥ PENJIMATAN melebihi RM300
♥ peluang untuk menjana pendapatan dengan Shaklee
... dan banyak lagi

KLIK DI SINI UNTUK PROMO SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Jom dapatkan sekotak dengan harga yg sgt BEST untuk Bulan Disember 2012 ini dan jika beli 2 kotak sekaligus LAGI LAGI JIMAT!! Dapatkan selagi stok masih ada. Boleh hubungi saya:


♥ Add/PM FB: Nurul Ellina Zainal Abidin

♥ Like Fanpage: My Little Yaya

♥ Emel: mylittleyaya@gmail.com

♥ Call/SMS: 012-9702427

Fanpage: http://www.facebook.com/MyLittleYaya


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...