Thursday, November 22, 2012

Percaya Atau Tidak, Kulit Wajah Kelihatan Berseri dan Glowing Tanpa Perlu Mekap Hanya Dengan Pengamalan Set D??

Salam Semua...

Di sini ingin saya kongsikan pengalaman seorang sahabat yang telah mengamalkan (Set D : The Magnificent Trio B, C & E). Jika dilihat wajahnya pasti ramai yg tidak percaya bahawa beliau tidak memakai secalit mekap mahupun moisturizer. Apa orang kata tu...hanyalah Natural Beauty...A Beauty That Rises From Within (cewah cakap omputih pulak hehe). Beliau hanya mengamalkan:


Set Kecantikan Shaklee

Jom kita kongsi sedikit kegembiraan beliau...



Anda juga ingin menjadi seperti beliau? Tiada yg mustahil ya...yang penting mesti disiplin dalam pengambilan suplemen ini dan mesti@WAJIB minum sekurang-kurangnya 3L air setiap hari...

Siapa kata dengan hanya mengamalkan suplemen tak boleh jadi cantik? Tak perlu pakai mekap tebal-tebal untuk cover cela yg ada dan tak perlu untuk menggunakan produk perawatan kulit hingga beribu-ribu ringgit. Berhati-hati juga dengan lambakan produk kecantikan yg ada di pasaran sekarang ini. Pastikan ia selamat dan halal. Pastikan tiada  bahan kimia, pengawet dan sebagainya. Apa kata anda cuba pendekatan secara semulajadi dan keluarkan kecantikan anda dari dalaman yg sihat:) 

Untuk kesan yg lebih BEST ==> Add On ==> ESP (the best protein powder in town) 
                                       + GLA Complex

Berminat untuk mencuba? Dengan harga yg sangat berpatutan, anda kini mampu memiliki wajah yg menawan...Setiap insan berhak untuk kelihatan dan jadi CANTIK!

Boleh hubungi saya:

♥ Add/PM FB: Nurul Ellina Zainal Abidin

♥ Like Fanpage: My Little Yaya

♥ Emel: mylittleyaya@gmail.com

♥ Call/SMS: 012-9702427



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...