Friday, November 23, 2012

Tiada Lagi "Mata Panda" dan Kulit Bebas Whiteheads & Blackheads Seawal 5 Hari dengan Kehebatan Collagen Powder Shaklee

Salam sahabat-sahabat semua...

Hari ini teruja sangat nak sharing lagi testimonial yg BEST dari sahabat-sahabat yg telah mencuba Collagen Powder Shaklee ni...Ada yg telah pun merasa kesan seawal 5 hari...Wow Bestnya! Sangat teruja nak cuba tapi memandangkan saya ni masih menyusu baby saya, saya hold dulu niat tu huhu takpe buat masa sekarang ni memadailah dengan pengamalan B, C, E dan ESP kesayangan saya. (Itu pun suami dok puji kulit saya nampak licin je...ahemm mulala nk perasan kan heeee)

**Untuk ibu menyusu dan hamil tidak digalakkan untuk mengambil Collagen Powder ni ya disebabkan terdapatnya Ekstrak Pfaffia yang dikhuatiri boleh memberi kesan kepada si manja anda. Tapi anda masih boleh merasai kehebatan Collagen Powder ini dengan menggunakannya sebagai masker. Untuk kegunaan luaran insyaALLAH tidak akan memberi apa-apa kesan.


Ok jom kita sharing sharing testimonial yg best selepas penggunaan Collagen Powder Shaklee...


TESTIMONIAL PERTAMA 
 "Eyebag" @ "Mata Panda" semakin berkurang dan hampir tiada lagi selepas HANYA SEMIGGU penggunaan Collagen Powder Shaklee. 
Kulit wajah juga semakin cerah dan berseri tanpa perlu bermekap.

Testimonial Collagen Powder Shaklee

♥ TESTIMONIAL KEDUA 
 Whiteheads dan Blackheads yang HILANG selepas LIMA HARI sahaja penggunaan 
Collagen Powder Shaklee. Kulit semakin licin dan jerawat juga semakin berkurangan.
Yang BESTnya...bukan saja kulit muka ya yg mendapat kesan tapi seluruh badan ya..sampai ke kulit kaki juga terasa lembutnya...

Testimonial Collagen Powder Shaklee


Sudah semestinya ramuan-ramuan terhebat yg terdapat di dalam Collagen Powder Shaklee ini memainkan peranan penting dalam memastikan Kualiti Collagen Powder ini terjamin dan berkesan.

Jom kita lihat sekali imbas mengenai ramuan-ramuan yg terdapat di dalam Collagen Powder ini:

Selain Kolagen dari Sisik Ikan Merah, Shaklee Collagen Powder ini juga mengandungi 6 lagi ramuan penting dalam memastikan kualitinya iaitu:

  • Ekstrak Biji Camelia Japonica -- melembapkan kulit dan mampu kurangkan radikal bebas.
  • Ekstrak Pfaffia (Ginseng Brazil) -- membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic dan secara tak langsung menghidrat tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.
  • Elastin dari Kolagen Ikan -- memastikan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.
  • Vitamin C & Vitamin B -- Vit C menggalakkan penghasilan kolagen ; Vit B bebaskan tenaga yg diperlukan untuk penghasilan kolagen.
  • Ekstrak kekerang -- membekalkan pelincir kpd sendi-sendi dan legakan ketidakselesaan mata.
  • Lactobacillus Acidophilus -- membantu mengimbangi mikroflora usus dan bantu bina semula sistem usus yg sihat yg mampu  tingkatkan penyerapan kolagen.

Untuk info lanjut mengenai Collagen Powder Shaklee ini boleh klik di sini.

Dapatkan sekotak Collagen Powder Shaklee hari ini juga dan rasailah kesannya yg HEBAT! Boleh dapatkan dari saya dengan HARGA ISTIMEWA!!!

Hubungi saya:

♥ Add/PM FB: Nurul Ellina Zainal Abidin

♥ Like Fanpage: My Little Yaya

♥ Emel: mylittleyaya@gmail.com

♥ Call/SMS: 012-9702427


DISCLAIMER / PENAFIAN

Segala testimonial yg dikongsikan adalah kenyataan secara peribadi dan tidak pernah dinilai oleh pihak Food and Drugs Administration (FDA). 

2 comments:

  1. Replies
    1. My dear gracie...can u give me ur emel addy or maybe u can add me on FB: Nurul Ellina Zainal Abidin...I will pm u the price for shaklee collagen powder after that...tQ

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...