Saturday, November 17, 2012

Berjaya Hamil Setelah Dua Bulan Mengamalkan Set D

Salam Sahabat semua,

Di sini saya dengan sukacitanya ingin berkongsi testimonial dua orang sahabat yg telah pun berjaya hamil setelah dua bulan mengamalkan Set D: Set Kesuburan / Kecantikan Shaklee Euphoria ini. Jom kita kongsi kegembiraan mereka:


TESTIMONIAL PERTAMA
~ Untuk testimonial yg pertama ini, sahabat ini telah pun mendirikan rumahtangga selama setahun setengah tetapi masih belum dikurniakan cahaya mata dan alhamdulillah dengan izin Allah, setelah mengamalkan Set D dengan tambahan Zinc untuk suaminya selama 2 bulan, beliau telah pun berjaya hamil.~



TESTIMONIAL KEDUA
~ Untuk testimonial yg kedua pula sahabat ini telah terpanggil untuk mencuba Set D ini setelah berkahwin lebih dari setahun dan masih belum mendapat zuriat. Alhamdulillah dengan izin Allah dan berkat doa ibunya di Tanah Suci, Puan Farah telah pun disahkan hamil setelah 1-2 bulan pengambilan Set Kesuburan Shaklee ini.~
Testimonial Set Kesuburan 2

Apakah kelebihan Set Kesuburan Shaklee dan apakah suplemen yg dicadangkan bagi yg sedang mencuba untuk hamil dan mendapatkan zuriat? Anda boleh klik di sini untuk info lanjut mengenai Set Kesuburan Shaklee.

Walaubagaimanapun, semua adalah ketentuan Ilahi dan kita sebagai manusia hanya mampu merangcang dan berikhtiar. Semua yg terjadi adalah atas izin Allah S.W.T. Bagi anda yg masih belum mendapat zuriat walaupun telah mencuba pelbagai cara, jangan putus asa...teruskan berikhtiar dan sentiasalah mendekatkan diri dengan Allah S.W.T. Selain berikhtiar dari segi suplemen tambahan, mahupun cara lain seperti berurut, IUI dan sebagainya, anda juga boleh melakukan beberapa amalan dan mengamalkan beberapa doa serta zikir yg khusus. Boleh klik di sini untuk amalan doa dan zikir yg boleh dilakukan sebagai salah satu usaha dan ikhtiar untuk mendapatkan zuriat.



DISCLAIMER /PENAFIAN:

Segala testimonial yg dikongsikan adalah kenyataan secara peribadi dan tidak pernah dinilai oleh pihak Food and Drugs Administration (FDA). 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...