Wednesday, October 17, 2012

Sedang Mencuba Untuk Hamil? Apa Kata Anda Cuba Set Kesuburan dari Shaklee?

Setiap pasangan yg berumah tangga pastinya mendambakan cahaya mata. Gelak tawa si kecil diharapkan dapat menyerikan lagi mahligai yg dibina. Bagi yang "bunting pelamin" semestinya merasa syukur yg tidak terhingga tetapi tidak semua pasangan yang senasib.

Sekiranya anda sedang mencuba untuk mendapatkan zuriat, apa kata cuba mengamalkan: 


Set D: Set Kecantikan / Kesuburan dari Shaklee 


Set Kecantikan dan Kesuburan Shaklee


Ia terdiri dari suplemen yang sememangnya semulajadi. Bagi wanita, kesihatan dalaman amat penting terutamanya jika anda bercadang untuk hamil. Jika sihat dalaman, luaran pasti akan terpancar kecantikannya.

Di sini saya ringkaskan antara manfaat yg boleh diperolehi dari setiap produk yg dicadangkan:

Set Kecantikan (The Magnificent Trio : B, C, E)


Ketiga-tiga suplemen di atas adalah antara vitamin asas yg perlu untuk mendapatkan kulit yg anjal, licin dan berseri-seri di samping dapat menjaga kesihatan dalaman di mana Vitamin E penting juga utk memastikan kesihatan jantung. Sistem Imun juga diperkukuhkan lagi dgn adanya Vitamin C dan E sbg antioksidan. Vitamin B pula dapat membekalkan tenaga dan melancarkan peredaran darah serta penting untuk sistem saraf dan dikenali sebagai "Happy Vitamin" yg dapat meredakan stress. Klik di sini untuk huraian lengkap mengenai Set Kecantikan.


Set Kesuburan (B,C,E + GLA untuk wanita & Zinc untuk lelaki)


GLA Complex -- Secara ringkasnya dapat membantu menstabilkan hormon wanita dan membantu kesuburan wanita serta membantu mengatasi simptom PMS seperti kesakitan dan "mood swing" di samping dapat meningkatkan stamina.


Zinc Complex -- Zinc memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki dan zinc di dalam prostat lelaki adalah 10% lebih dari organ lain. Oleh itu, Zinc Complex Shaklee ini adalah dari zinc glukonat semulajadi yg mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki dan meninggikan kandungan sperma.


Sekiranya anda ada bajet yg lebih, dicadangkan juga utk anda mengambil :

Vita-Lea (Multivitamin dan Mineral) yang penting sebagai pelengkap nutrisi. 


DAN JUGA

ESP yang sangat baik untuk hormon wanita, menganjalkan payudara yg kendur dan membaiki dorongan seksual serta sebagai pembekal tenaga.

Walaubagaimanapun, kita hanya sekadar berikhtiar dan bertawakal. Segalanya atas kehendak dan keiizinan Allah yg Maha Esa.

Banyak sangat suplemen yg perlu diambil? Jangan risau, saya boleh berikan konsultasi secara percuma dan anda boleh ambil suplemen mengikut keperluan dan bajet anda.

Tawaran Harga Runtuh ESP juga masih berjalan hingga penghujung Oktober ini dan anda boleh dapatkan semua suplemen dengan HARGA ISTIMEWA dari saya. Sekiranya anda berminat, atau inginkan penjelasan lanjut, anda bolehlah hubungi saya di:

Add/PM FB: Nurul Ellina Zainal Abidin
Like Fanpage: My Little Yaya
Emel: mylittleyaya@gmail.com
Call/SMS: 012-9702427


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...