Monday, October 1, 2012

Promosi Hebat Bulan Oktober 2012 : ESP

Salam Oktober sahabat-sahabat semua,

Bulan ini adalah bulan promosi untuk ESP. Yayyy...




Seperti yang telah saya kongsikan sebelum ini, banyak keistimewaan yg boleh diperolehi dari ESP.

Saya sendiri te
lah amalkannya dan tak sampai seminggu dah terasa kesannya. Badan semakin bertenaga, kulit semakin cerah dan anjal, penghadaman juga ter"sangat" baik dan yg paling best sekali susu semakin banyak walaupun baby saya dah 11 bulan.

Satu lagi yg buat saya jatuh cinta dgn ESP ialah keinginan untuk minum minuman manis dan berkafein seperti kebiasaannya semakin berkurangan sejak saya mengamalkan ESP. Saya juga ada "mild gastric" sebelum ini dan tidak boleh lewat makan tapi memandangkan sy ada 2 si kecil yg nk kena jaga kat rumah, waktu makan sy tak menentu. Alhamdulillah dgn ESP semuanya jadi mudah.

Jangan ketinggalan untuk dapatkan ESP dgn DISKAUN TERHEBAT di bulan Oktober ini. Euphoria juga ada promo yg hebat, ingin tahu apa dia? 

PM saya di FB: Nurul Ellina Zainal Abidin    ATAU

Emel: ellina7984@gmail.com     ATAU 

SMS/Call: 012-9702427



** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
** Kenyataan di atas juga adalah kenyataan saya secara peribadi dan tidak pernah dinilai oleh pihak Food and Drugs Administration (FDA). Kesan yg dirasai adalah berbeza bagi setiap individu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...