Monday, October 15, 2012

Amalkan ESP Semasa Hamil: Hasilnya Kulit Bayi Gebu & Mulus

Salam buat sahabat-sahabat MyLittleYaya...

Disebabkan promosi ESP masih lagi berjalan (tinggal 15 hari je lagi...cepat dapatkan dari saya sekarang), saya nak kongsi testimonial dari beberapa ibu yg telah amalkan ESP sejak mereka hamil dan teruskan masa berpantang dan kini telah menjadi amalan setiap hari. 



Seronok bila baca testimonial mereka. Sudah tentulah mendapat bayi yg berkulit mulus dan gebu menjadi idaman setiap ibu dan bapa. Tidak ketinggalan, ibu-ibu juga turut mendapat manfaat yg berganda-ganda bila mengamalkan ESP ketika hamil.

Ibu-ibu akan mendapat lebih tenaga dan sistem imun badan juga dipertingkatkan. Ini adalah kerana ESP mengandungi 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia dan ia turut diperkaya dengan 5 vitamin dan 4 mineral penting yg sgt diperlukan oleh tubuh badan kita. Kulit ibu juga akan menjadi lebih cerah, anjal dan licin kerana amalan ESP secara konsisten dapat menghalang pigmentasi dan penuaan.

Satu hidangan ESP ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur dan 12 kali ganda susu. Banyak bukan khasiatnya? Sudah tentu kita tidak dapat mengamalkan setiap hidangan itu pada satu-satu masa bukan? Jadi, amalkanlah ESP untuk mendapat khasiat yg berganda. Ia juga rendah lemak, bebas kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh badan manusia. Indeks Glisemik ESP juga rendah (G.I. 39) dan ini menjadikan ia sangat sesuai diambil oleh penghidap kencing manis.

Jangan risau, ESP adalah selamat dan HALAL kerana ia diproses menggunakan proses pensijilan tersendiri yg dikenali sebagai Identity Preserved Program (IPP) di mana ia memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik, daripada benih sehinggalah kepada pengeluarannya. Kacang soya yg digunakan juga mengandungi non-GMO dan diproses pd suhu rendah utk kekalkan proteinnya. 

Setara dgn namanya ESP Soy Protein Isolate Powder, yg mana Soy Isolate tu bermaksud pengasingan kacang soya daripada karbohidrat dan lemak dilakukan semasa pemprosesan ESP untuk mendapatkan 90% protein yg asli. Disebabkan itu ESP Shaklee adalah berbeza dari produk yg lain kerana perisanya lebih neutral dan asli selain dapat mengelak kembung kerana karbohidrat telah diasingkan.

Jadi apa tunggu lagi? Dapatkan yg terbaik untuk bayi anda dan untuk diri anda sendiri. Jangan lupa, anda di masa hadapan adalah apa yg anda makan pd hari ini. Berikan permulaan yg baik buat bayi anda juga...

Promosi ESP masih berjalan. Jika beli 6 canister boleh dapat 1 PERCUMA. Ya sangat berbaloi bukan? 6 terlalu banyak? jgn risau anda boleh berkongsi dgn adik beradik, kawan-kawan, sedara mara dll. Sharing is Caring. Hubungi saya sekarang untuk harga ISTIMEWA...jgn tunggu lama-lama, ada 15 hari je lagi sebelum promosi berakhir.

Add/PM: Nurul Ellina Zainal Abidin
Like : http://www.facebook.com/MyLittleYaya
Emel: mylittleyaya@gmail.com
Call/SMS: 012-9702427

Disclaimer:  
**Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
**Kenyataan di atas juga adalah kenyataan saya secara peribadi dan tidak pernah dinilai oleh pihak Food and Drugs Administration (FDA). Kesan yg dirasai adalah berbeza bagi setiap individu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...