Monday, November 5, 2012

Rasailah Tenaga Luar Biasa dengan Performance Drink Shaklee

Assalamualaikum Sahabat Semua...

Bagaimana dengan hari anda? Saya percaya mesti ramai di antara anda yg mengambil kesempatan cuti  hujung minggu ni untuk spend time dgn keluarga tersayang kan. Tak kurang juga yg menghabiskan masa dengan bersukan dan beriadah. Macam ada seorang kenalan suami saya ni, beliau ni mmg gemar menghabiskan masa di gymnasium...suka angkat besi untuk dapatkan otot-otot yg "macho" tu (macho ke? heeee). Biasalah bila nak kena angkat besi tu sudah semestinya kena guna banyak tenaga. Jadi satu hari tu, sedang dia dok bersembang dengan suami saya tiba-tiba keluar topik yg dia nak masuk pertandingan (erm bina badan kot kalau tak silap) next year. Jadinya dia tanyalah suami saya (dia tahu saya ni pengedar shaklee) kalau-kalau ada suplemen yg boleh berikan tenaga kepada dia. Jadi suami saya pun suggestla Performance Drink Shaklee ni dan juga ESP Soy Isolate Protein Powder (al-maklumlah selalunya org yg bina badan dan angkat berat ni mmg kena byk ambil protein dalam diet seharian sebab nk bina otot-otot tu kan). Dan alhamdulillah dia setuju untuk cuba tapi dia nak cuba Performance Drink je dulu.


Alhamdulillah, lepas dua tiga hari dia ambil Performance Drink tu, dia call suami saya untuk beritahu yg Performance Drink tu mmg berikan tenaga yg luar biasa pada dia dan kawan-kawan dia yg lain mula cemburukan dia sebab dia boleh angkat besi yg lebih berat dari sediakala tanpa rasa letih atau penat. Mulalah ramai yg bertanyakan rahsianya....Dan lepas seminggu, dia ada postkan testimonial di FB suami saya...Berikut saya upkan testimonial dia untuk anda rujuk dan seterusnya memberi lebih keyakinan terhadap produk ini.



Yang bestnya, encik ni cakap dia dapat tenaga yg luar biasa. Seronoknya dengar bila customer bagi feedback yg positif macam tu. Secara tak langsung, dengan shaklee ni saya dapat membantu bagi yg memerlukan. 

Jom kita semak serba sedikit, RAMUAN yg terdapat dalam Performance Drink yg hebat ini. Jangan risau dan bimbang kerana ramuannya adalah semulajadi, tiada pengawet dan pewarna tiruan. Dan ianya sememangnya mempunyai status yg Halal dari JAKIM melalui ISA. 

  • Mengandungi rumusan eksklusif OptiCarb yg sudah dipatenkan dan ujian klinikal ke atasnya membuktikan ia dapat meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga, memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh.
  • Bezanya Performance Drink Shaklee ini dari minuman sukan lain ==> mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.
  • Keunikan Performance Drink ==> Terdapat elektrolit + Mineral (Na+, Cl+, Mg+, Ca2+ dan K+) yang membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan dan baik untuk sistem neuromotor (tindakbalas saraf dan otot).
Serba Sedikit Mengenai Manfaatnya Secara Ringkas:

  1. Tingkatkan daya ketahanan otot --> ganti air hilang sewaktu latihan fizikal
  2. Membekalkan tenaga & daya ketahanan fizikal --> imbangi elektrolit dan metabolism air.
  3. Mencegah penyahhidratan --> kurangkan kehausan dan lembapkan kulit serta kelihatan muda.
  4. Kekalkan paras gula --> baik untuk pesakit Diabetes
Performance Drink ini sangat sesuai bagi:
  • Para atlet
  • Individu yang berpuasa
  • Sebelum dan selepas pembedahan
  • Individu yg sering tidur lewat
  • Individu yg sering letih
  • Individu yg mengalami cirit-birit dan kurang selera makan
  • Rendah paras gula
  • Pesakit Diabetes
  • .....dan sebagainya
Jadi apa kata anda cuba hari ini, untuk kekal bertenaga terutamanya tatkala beriadah dan berpuasa. Untuk KESAN yg lebih hebat, amalkan bersama ESP dan MealShakes ==> Set Mighty 3 Gems

Dapatkan dari saya untuk tawaran harga yg hebat dan  anda mungkin berpeluang untuk mendapat sedikit cenderahati dari pihak kami.


DISCLAIMER / PENAFIAN : 

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Testimonial di atas juga adalah kenyataan secara peribadi dan tidak pernah dinilai oleh pihak Food and Drugs Administration (FDA). Kesan yg dirasai adalah berbeza bagi setiap individu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...