Thursday, November 22, 2012

ESP boleh juga dijadikan Masker untuk Kulit yg Gebu Berseri Dalam Masa 4 Hari Sahaja

Selamat Malam Sahabat Semua...

Masker ESP
Gambar Sekadar Hiasan ~ Amalan Masker boleh mengecutkan jerawat dan menaikkan seri wajah~

Dah get ready nak tidur ke? Sebelum tidur apa kata anda mencuba masker campuran Yogurt dan ESP. Yup, ESP pun boleh dijadikan masker tau. Sudah ramai yg telah mencuba dan telah mendapat hasil yg sangat memuaskan...Seperti seorang sahabat ni, Puan Fatin...katanya setelah 4 hari mengamalkan masker Yogurt + ESP ni, didapati jerawat semakin kecut dan yang paling BEST...kulit muka terasa semakin gebu dan kelihatan semakin berseri.


Kaedah Membuat Masker ESP + Yogurt:

Tersangat mudah...hanya perlu campurkan setengah cawan Natural Yogurt dengan Satu Sudu Besar ESP. Boleh juga jika nak campurkan putih telur kerana putih telur telah diketahui ramai sangat bagus utk membantu menghilangkan "Blackheads" dan "WhiteHeads". Selepas dah campur semua bahan, bolehlah oleskan secara rata di wajah anda....Biarkan selama 15-20 minit dan boleh bilas. Anda akan dapat rasakan kulit anda licin dan gebu je selepas itu...Amalkan selama beberapa hari dan rasailah kesannya.

  Selain ESP, Vitamin C, Vitamin E dan Collagen Powder juga boleh dijadikan masker untuk mencantikkan dan menganjalkan lagi kulit muka anda  


SeLaMaT MenCuBa!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...