Saturday, September 29, 2012

Anak Tak Nak Makan...Ibu Pening Kepala...Owhh



Saya pasti ramai ibu-ibu di luar sana yang pening kepala, stress bila anak tak nak makan atau hanya nak makan junk food. Saya sendiri menghadapi situasi yang sama. Dah bermacam-macam cara saya cuba untuk tingkatkan selera makan anak sulung saya yg kini berusia 2 tahun 4 bulan (mula memilih makan sejak berusia setahun). Baik dari segi susunya, vitamin...semua saya dah cuba tapi belum ada yg berhasil. Sampaikan saya beli bermacam2 buku resepi kanak-kanak dan google resepi yg menarik..pun tak jalan jugak..


Akhirnya saya terjumpa sesuatu yang sangat menarik minat saya untuk mencuba iaitu salah satu produk keluaran Shaklee yang telah banyak membantu ibu-ibu di luar sana dalam meningkatkan selera anak masing-masing. Meal Shakes.



Selain dari menangani masalah anak yang tak nak makan, picky eaters, Meal Shakes juga sesuai diberikan kepada anak-anak yang selalu jatuh sakit (demam, selsema, asma) dan juga yg mengalami obesiti.

Apa istimewanya Meal Shakes ini?

  • Mengandungi nutrisi lengkap dengan 24 vitamin, mineral dan zat penting. 
  • Kaya dengan protein untuk pembinaan sel badan. 
  • Membantu tumbesaran dgn asid folik, kalsium magnesium dan biotin. 
  • Antioksida yg melawan jangkitan. 
  • Rasanya yg lazat (French Vanilla) membuatkan kanak-kanak suka.
Di sini saya kongsikan beberapa testimonial sahabat yang sangat berpuas hati dengan Meal Shakes dari Shaklee ini.


TESTIMONIAL PERTAMA
Anak semakin berselera hanya dalam 2 minggu dan ibu hamil yang mengalami alahan di awal kehamilan juga dpt nutrisi yang lengkap dari Meal Shakes

Testimonial Mealshakes_Anak berselera makan

TESTIMONIAL KEDUA
Ibu gembira dengan perubahan anak yang semakin berselera makan hanya dalam seminggu pengambilan Meal Shakes

Testimonial Mealshakes_ Anak semakin berselera 2


TESTIMONIAL KETIGA
Sistem imun anak semakin meningkat dan tidak lagi kerap demam selsema. Selera makan anak juga semakin baik.



TESTIMONIAL KEEMPAT
Sistem imun anak semakin meningkat dan tidak lagi kerap demam selsema.




TESTIMONIAL KELIMA
Berat anak naik dan anak juga semakin sihat dengan pengamalan Meal Shakes serta Omega Guard



TESTIMONIAL KEENAM
Masalah Ekzema anak sejak dari lahir sehingga berumur 6 tahun telah beransur kurang dengan pengamalan Meal shakes 



Sangat teruja bila baca testimonial-testimonial mereka yg telah berikan Meal Shakes pada anak masing-masing . Tiada yang lebih menggembirakan ibu bapa melainkan anak-anak sihat dan membesar dengan sempurna. Saya sendiri telah berikan Meal Shakes, Omega Guard dan Nutriferon pada kedua-dua anak saya. Alhamdulillah sangat gembira dengan perubahan positif yg diperolehi. Anak yang sulung kini semakin berselera..kalau dulu sesuap nasi pun susah..kini semangkuk nasi pun habis...hanya dalam seminggu saya berikannya Meal Shakes..alhamdulillah syukur..Kesihatan mereka juga semakin baik dan semestinya saya akan pastikan anak-anak dapat bekalan nutrisi harian yang TERBAIK...anda bila lagi? jangan peningkan kepala dan tambah tekanan setiap kali ingin berikan anak anda makan... Berikan yang terbaik untuk anak-anak anda. Dapatkan Meal Shakes dari saya dengan harga DISKAUN.

Untuk makluman anda juga..Meal Shakes sesuai untuk semua peringkat umur dan golongan...bukan untuk kanak-kanak semata-mata. Baik diamalkan untuk ibu hamil yg mengalami alahan teruk, untuk ibu menyusu, untuk individu yang berpuasa, untuk individu aktif , individu yang terlalu sibuk sehingga mengabaikan sarapan dan lain-lain.

BULAN JUN 2013 BULAN MEALSHAKES...BUY 6 FREE 1...Nak beli satu sahaja? Jangan risau BEST PRICE tetap menanti anda...kalau beli 2 terus lagi jimat berganda-ganda..jadi jangn tunggu lama lagi..hubungi saya dengan segera...


 Call/SMS/WhatsApp: 012-9702427
 Blog: http://mylittleyaya.blogspot.com
 Fanpage: https://www.facebook.com/MyLittleYaya


Setiap pembelian dari pihak MLY melayakkan anda untuk mendapat KONSULTASI PERCUMA dari pihak kami :) 

DISCLAIMER/PENAFIAN

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Segala testimonial yg dikongsikan adalah kenyataan secara peribadi dan tidak pernah dinilai oleh pihak Food and Drugs Administration (FDA). 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...